Az orális szex a Káma-Szútrában

2003-11-01 | Vátszjájana (Fordította: Baktay Ervin) | idézet Vátszjájana "Káma-Szútra" c. könyvéből


Talán sokakat érdekelhet ez az idézet a Káma-Szútrából, mely az orális szexről szól. A nyelevezete kicsit nehézkes, de láthatjuk miként ír Vátszjájana erről. Láthatjuk, hogy leginkább a fellációról esik szó, a cunnilingust csak pár sorban említi. A megértésben segíthet az írás végén található magyarázat a keretben.

IX. Az auparistaka, azaz szájközösülés

orális szex a káma szútrábanKét fajtája van a herélteknek, az egyik férfiruhát visel, a másik nőnek öltözik. A női ruhát viselő heréltek mindenben utánozzák a nőket: öltözködésükben, beszédmodorukban, taglejtéseikben, kedvességükben, félénkségükben. Mindaz, amit a férfi a nő dzsaghanáján, azaz teste középső részén végez, a herélteknél a szájban történik: ezt a műveletet nevezzük auparistakának. A heréltek a szájközösülésben képzeletbeli élvezetet és egyúttal kenyérkerese-tet találnak, kéjnők módjára élnek, különösen azok, akik női ruhát viselnek.

A férfiruhát hordó heréltek mesterségüket titkon űzik, és ha valami hivatást akarnak gyakorolni, fürdősök, kenegetők lesznek. Az ily herélt azzal az ürüggyel, hogy a vendég testét végig akarja dörzsölni, átöleli, és magához szorítja ennek combjait, majd megérinti nemiszervét és dzsaghanáját, azaz teste középső részét. Ha a vendég lingája merev állapotban van, a herélt kezével nyomogatja és simogatja, hogy ebben a helyzetben megtartsa. Ha ezek után a vendég, aki tisztában van a herélt szándékával, nem szólítja fel a folytatásra, akkor ez magától hozzákezd a közösüléshez. Viszont, ha a vendég megparancsolja, hogy fogjon hozzá, akkor a herélt ezt megtagadja, és csak hosszas ellenkezés után egyezik bele.

Ezután a herélt nyolc műveletet visz végbe, ezek: az egyszerű közösülés, az oldalharapdálás, a külső szorítás, a belső szorítás, a csók, a simogatás, a mangószívás és az elnyelés.

E műveletek mindegyikének befejezése után a herélt ama vágyának ad kifejezést, hogy annál maradhasson; de a vendég az első után a másodikat, majd a harmadikat kívánja s így tovább.

  1. Mikor a herélt a férfi lingáját kezébe fogva, ajka közé illeszti, és szájával dörzsölgeti, ez az "egyszerű közösülés".
  2. Midőn a linga végét virágkehely módjára összehajlított ujjaival fogva, ajkával, esetleg fogával is végigharapdálja annak oldalait, ezt "oldalharapdálás"-nak nevezzük.
  3. Mikor a herélt, miután a vendég felszólította a folytatásra, összeszorított ajkával összenyomja a linga végét és úgy csókolja, mintha húzni akarná, ezt "külső szorítás"-nak hívjuk.
  4. Ha újabb felszólításra, a lingát még mélyebbre veszi szájába, és ajkával összeszorítja, majd ismét kibocsátja, ennek "belső szorítás" a neve.
  5. Mikor a herélt, a lingát kezében tartva, úgy csókolja azt, mint az alsó ajkat szokás, ez a "csók".
  6. Ha miután megcsókolta, végigsimogatja nyelvével a lingát, de különösen a végén, ezt "simogatás"-nak mondjuk.
  7. Ha a lingát félig a szájába véve, erősen csókolja és szívja, ennek "mangószívás" a neve.
  8. És végül, ha a herélt a férfi engedelmével a lingát egészen tövig a szájába veszi, és úgy szorítja, mintha el akarná nyelni, ezt "elnyelés"-nek hívjuk.

A közösülés e módja közben lehet ütni, karmolni is stb.

Az auparistakát a kicsapongó és feslett nők s a férjhez nem ment szolgálók is gyakorolják, akik a kenőasszonyok mesterségét folytatják.

Az ácsárják (régi, tiszteletre méltó tekintélyek, szó szerint: tanítók) véleménye szerint az auparistaka ebhez és nem emberhez méltó, tekintve, hogy aljas dolog, és a Szentírás tiltja, sőt a férfi maga is szenved, mikor lingáját heréltek és nők szája érinti. De Vátszjájana azt állítja, hogy a Szentírás tilalmai nem vonatkoznak azokra, kik a kéjnőket látogatják, és hogy az auparistaka csak férjes asszonyokkal szemben tilos. Ami az általa a férfiaknak oko-zott bajt és fájdalmat illeti, ez könnyen gyógyítható.

A kelet-indiaiak nem állnak szóba a nőkkel, akik, az auparistakát gyakorolják.

Az ahicshatrabeliek ugyan szóba állnak velük, de tartózkodnak a szájukkal való mindennemű érintkezéstől.

A szakétabeliek mindenféle szájközösülésre hajlandók a nőkkel, míg a nagaraiak ettől tartózkodnak, viszont minden egyébre készek.

Szuraszéna földjének lakói (a Dzsamna déli partján) habozás nélkül megtesznek mindent, mert úgy mondják, a nők természettől fogva tisztátlanok, s így senki sem tud bizonyosat jellemük, tisztaságuk, viselkedésük, mesterkedéseik, bizalmas mivoltuk és szavaik felől. Ezek dacára sem helyénvaló felhagyni velük; hiszen a vallási törvényt, amelynek alapján a nőt tisztának tekintik, megállapítja, hogy a tehén tőgye tiszta, amikor éppen fejik, bár a tehén száját, sőt a borjúét is tisztátlannak tartják. Ugyanígy, tiszta a kutya, amikor vadászat alkalmával elfogja az őzet, bár egyébként az ét-ket, amelyhez kutya ért, nagyon tisztátlannak tartják. A madár is tiszta, midőn csőrével csipegetve, leejt egy gyümölcsöt a fáról, noha a dolgokat, amelyekhez a hollók vagy más madarak hozzáértek, tisztátlanoknak tekintik. A nő szája is tiszta, mikor csókot ad és kap, sőt más hasonló aktusok esetén is a nemi közösüléskor. Vátszjájana mindezt összegezve úgy véli, hogy mindenben, ami a szerelemre vonat-kozik, az ország szokásaihoz és saját hajla-mainkhoz kell alkalmazkodnunk.

E tárgyra is vonatkozik néhány szentencia: "Némely úrnak a szolgája száj közösülést szokott végezni a gazdájával. Vannak oly világfiak is, akik jól ismervén egymást, maguk közt gyakorolják azt. A háremhölgyek, amikor szerelmesek, egymás janiját csókolgatják, s némely férfi ugyanígy tesz a nőkkel. A jóni csókolásánál a szájnál ismert csókokat kell utánoz-ni. Ha a férfi s a nő ellentétes irányban fekszenek együtt, azaz az egyiknek feje a másik lába felé néz, s így végzik a szájközösülést, ezt hollóegyesülésnek nevezzük."

Az effajta dolgok oly erős szenvedélyt keltenek némely kéjnőben, hogy elhagyva előkelő, becsületes és művelt szeretőiket, alantas sorból való férfiakhoz csatlakoznak, amilyenek például a rabszolgák és az elefántvezetők. Az auparistakát, azaz szájközösülést sohasem szabad gyakorolnia művelt bráhmannak, állam-ügyekkel terhelt miniszternek vagy jó hírű embernek; mert ha a Sásztrák megengedik is az alkalmazását, de csakis különleges esetekben tekinthető megokoltnak és helyénvalónak, így például az orvosi könyvek megemlítik a kutyahús jó ízét, erejét és emészthetőségét, de ebből még nem következik, hogy a bölcs ember is egyék belőle. Viszont van olyan egyén, hely és idő, hogy rájuk való tekintettel az említett eljárásokat alkalmazni lehet. Tehát az ember tegye vizsgálat tárgyává a helyet az időt és a véghezvinni szándékolt eljárást, vajon megfelel-e az a természetének; ezek után aztán meg is teheti, nem is, a körülmények szerint. De végtére is, ezeket a dolgokat titkon szokás művelni, és az emberi természet annyira változékony, hogy senki sem tudhatja, mit cselekedne az ember ebben vagy abban az esetben, ha ilyen vagy olyan cél vezetné.

Jegyzetek

  • linga... - hímvessző (szanszkritul).
  • jóni... - hüvely.
  • herélteknek... - a szanszkrit szövegben nem heréltekről, hanem hímnőkről van szó ("harmadik fajta nő", azaz androgyn). Nem tévesztendők össze a homoszexuálisokkal.
  • ha valami hivatást akarnak gyakorolni... - eredetiben : "ha férfit akarnak fogni".
  • hogy ebben a helyzetben megtartsa... - a szanszkrit szövegben nincs; helyette ez áll: "és tréfásan dorgálja meg a férfit bujaságáért".
  • hogy annál maradhasson... - pontosabban: "azt színleli, hogy abba akarja hagyni".
  • fogával is... - pontosabban: "fog nélkül, ajkaival harapdálja".
  • a linga végét... - a kommentár szerint az előrehúzott fitymát szorítja ajkával.
  • még mélyebbre... - a kommentár szerint a fitymát hátrahúzza, úgy veszi be a hímvessző hegyét.
  • egészen tövig... - valószínűbb értelmezés szerint: "egészen az elélvezésig".
  • szája érinti... - más értelmezés szerint: a férfit undor fogja el, ha utána megcsókolja az ilyen nők száját.
  • gyógyítható... - ez a mondat nincs a szanszkrit szövegben.


Kommentek

BLANCHE [NŐ] (54)2009-05-13 - 08:12

Hú, de régen olvastam már ezt.
Jók ezek a technikák, de ösztönösen kell érezni, hogy mi a jó a másiknak. És ezt úgyis hallani.:))) Ezek a dolgok belülről fakadnak, ezt teljes átéléssel érdemes csak csinálni, hiszen az a cél, hogy NEKI minél élvezetesebb legyen, és akkor nekem is az lesz, nagyon is!!!

Akik idegenkednek tőle:
"...mindenben, ami a szerelemre vonatkozik, ...saját hajla-mainkhoz kell alkalmazkodnunk."
"Tehát az ember tegye vizsgálat tárgyává ..., vajon megfelel-e az a természetének; ezek után aztán meg is teheti, nem is, a körülmények szerint. De végtére is, ezeket a dolgokat titkon szokás művelni, és az emberi természet annyira változékony, hogy senki sem tudhatja, mit cselekedne az ember ebben vagy abban az esetben, ha ilyen vagy olyan cél vezetné."

#5696 |

Mina2009-05-10 - 21:04

Hát ez nagyon érdekes volt. barátommal most kedztük el gyakorolni az orális szexet szóval gondoltam utána olvasok. 4hónapja leszünk együtt holnap:D köszönöm szépen h ilyet raktatok fel. PáPá

#5682 |


Név:
Hozzászólás:
Biztonsági kód:
CAPTCHA Image
[ Új képet kérek! ]


Info: Nem regisztrált felhasználók hozzászólásai moderálás után kerülnek ki az oldalra.


Kapcsolódó cikkek

TÉMAKÖRÖK
CIKKAJÁNLÓ
SZAVAZÓ
Előfordult már olyan időszak az életedben, amikor több partnerrel tartottál fenn egyidejűleg szexuális viszonyt?
Nemed:
Igen
Nem
FRISS KOMMENTEK
FÓRUM
» Anális szex
» Beszélgetünk
» Korai magömlés
» Barátság extrákkal
» Orális szex
» Merevedési zavarok
» Biszexualitás
» Maszturbálás
» Láb, harisnya és tűsarok
» Segédeszközök
» Prosztata masszázs, prosztata orgazmus
» Szüzesség elvesztése
» Erotikus játékok
» A méret a lényeg?
» Szex a terhesség alatt és után
» Hűtlenség, megcsalás
» Idézetek
» Nemi betegségek
» Női orgazmus
» A terhesség első jelei
» Nők szexuális problémái
» Könyv, zene, film, TV
» Mit változtatnál a szexualitas.hu-n?
» Homoszexualitás
» Szakítás
» Abortusz
» Pornográfia
» Szerelem, párkapcsolat
» Szex különleges helyeken
» Fogamzásgátlás
» Menstruáció
» Intimtorna
TÁMOGATÓNK
Az oldal Molnár Tamás szexuálpszichológus szakmai és anyagi támogatásával készül!
www.szexa.hu
 


RSS cikkek